tiistai 29. tammikuuta 2013

Haaste!

Tämä onkin ensimmäinen haasteeni johon minut haastoi Sudesta ihmiseksi ja taas takaisin-blogin pitäjä. :)

SÄÄNNÖT
- Kerro 11 asiaa itsestäsi.
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
- Keksi 11 uutta kysymystä.
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.


11 ASIAA MINUSTA
1. Olen tullut isääni, koska koko ajan pitää olla menossa jonka takia asiat unohtuu - tämä luettaneen paheeksi. Pitäisi osata asettua aloilleen.
2. Kiinnyn helposti kaikkeen enkä osaa luopua. Olen sellainen "ehkä tarvitsen tätä vielä joskus"-tyyppi.
3. Yksi syy koiran hankkimiseen on saada itseltä painoa putoamaan lenkkeilyjen myötä.
4. Haaveilen rekkakuskin- tai metsäkonekuljettajan ammatista ja ehkä haenkin metsäkoneenkuljettajan koulutukseen aikuispuolelle.
5. Kärsivällisyys ei ole vahvuuteni.
6. Olen hieman ailahtelevainen ja mielialat vaihtelevat, ensin haluan jotain mutta kohta taas en - ärsyttävää.
7. Valitettavasti elän periaatteella "en tunne mutta tuomitsen", siksi olen ehkä vähän hanakka tutustumaan uusiin ihmisiin. Tietynlaiset ihmiset saavat tutustumaan helpommin mutta jotkut ovat totaalinen "no no".. Kun tutustun, en ujostele vaan juttelen ihan avoimesti kaikesta.
8. Olen hyvin mustasukkainen minulle rakkaista hevosista vaikkeivät ne olisikaan omia.
9. Olen todennut etten ainakaan toistaiseksi osaa lopettaa osittain ainutta pahettani, alkoholia kun en pahemmin käytä.
10. Tiettyinä päivinä miulla on sosiaalisten tilojen pelko kun ennen olin paljon avoimempi ja lähdössä kaikkeen mukaan. Vetäydyn siis kuoreeni hyvin helposti.
11. Harmittelen että minuun ei pidä enää vanhat kaverit yhteyttä omista yrityksistäni huolimatta.


KYSYMYKSET MINULLE  
1. Millaisia ihmisiä arvostat?
- Arvostan ihmisiä jotka ovat minulle aidosti ystäviä ja itsestäänselvyytenä mukaan lasketaan myös vanhempani.

2. Mikä saa ihosi kananlihalle?

- Jos joku laulaa erittäin hyvin - niin hyvin että tulee kylmät väreet ja iho menee kananlihalle. Näitä kappaleita tai cover-versioita ei ole monia.

3. Aamu- vai iltavirkku?

- Ehdottomasti ilta!

4. Millaisena näet itsesi viiden vuoden kuluttua?

- Jaa-a... Toivottavasti avoimempana ja rohkeampana kuin nyt. Aloillaan asettuneena.

5. Mikä konkreettinen asia saa sinut iloiseksi?


6. Leffa vai kirja?

- Leffa, tosin näittenkin suhteen oon nykyisin hyvin nirso.

7. Paras kaupunki?

- Tykkään hyvin paljon Parikkalasta koska siellä on vielä niin paljon uutta ja outoa opittavaa.

8. Millaisen lemmikin tahtoisit?

- Omastani haluan hyvin tottelevaisen ja motivoituneen. 

9. Haluaisitko muuttaa itsessäsi jotain? Mitä?

- En.. Tai ehkä haluisin olla kärsivällisempi ja vähemmän hellyydenkipeä.

10. Lempikielesi?

- Suomi

11. Hopea, kulta vai valkokulta?

- Hopea

KYSYMYKSET HAASTETUILLE

1. Kesä vaiko talvi? Miksi?

2. Jos olisit halunnut muuttaa elämässäsi jotain, mitä se olisi?
3. Mikä on lempimatkakohteesi?
4. Minkälaisesta tulevaisuudesta haaveilet? Olisiko se kenties punainen tupa ja perunamaa?
5. Tavoitteesi seuraavalle vuodelle?
6. Lempivaatteesi missä mieluiten vietät aikaasi?
7. Millaista musiikkia kuuntelet mieluiten?
8. Jos perustaisit yrityksen, millaisen perustaisit?
9. Kuka on tärkein henkilö elämässäsi? Vain yksi!
10. Sipsit vai suklaa? Kenties joku muu sittenkin?
11. Voisitko kuvitella itsesi metsäkoneenkuljettajaksi?

Ja haasteen laitan eteenpäin:

Sakemannit Niilo ja Jalo 
Aada ja Cujo
Acting Top Dog
Karvahelvetti
Living with Rex
Loki-blogi
Treenailuja ja koiramaisia ajatuksia
Vilman blogi
Punaturkin elämää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti